miercuri, 2 aprilie 2014

O porumbita sau corbul cel rau-care este prietenul meu !

Intotdeauna in toate CEEA CE FAC perspectivă intregar am
SOMNAMBULUL ONLINE ... Joacim ViaT ... CU ..... TIMP ... SAU ... PE Joacim CU MASA Cartile ... IF Vede

Din pretul Nu niciodata nu se termina "ACUZAT" DA MULT CA introdus apoi PROST, CA DACA "AMETESC" Lume ... DATA ACEASTA DE RAI Putin ... ACEASTA poștale, AM SA INCERC SA FIU FOARTE Scurt DACĂ OBIECT .... FEL CUM AM INVATAT Bunica MEA ....

Primrose SA RAND IN TIN MULTUMESC FOARTE MULT CONDUCERI COMPANIE BUCURESTI .... PENTRUCA Honeywell, PE TOATA PERIOADA DE SCURSA DECLANSAREA "INCIDENTULUI" raport despre MINE, NU precis DATA PE 03/02/2014 PANA IF (IF ACCENTUEZ. AZI ... ...) ... 02/04/2014 AZI (LASAND PARTEA sau partea MICILE RAUTATI Venite DIN "ANUMITOR" ... "Colegi".) .. Dacă ONU FAPTE PRIN PRIN ... Vorbe IN SPECIAL AZI IM IN SPECIAL BIRD Directorul DOVEDIT .... DACA GENERAL AL ​​DIRECTOAREA RESURSE UMANE, CA PRIN CARE SUNT PE DISPOZITIILE FOARTE Sigur CA-AU LE Dat ... AM ... ACENTUAT AZI ANUME ... daca cerul PM PUTIN ASA SIMTIT Parlamentul PIELEA MEA UE SPUNE CUM ... el nu PERMITE NU AU NIMANUI A-MA intimidare VREUN FEL ANUME IN ... DACĂ AI O pasăre LASAT LIBERTATE ALEGE EU ... EU DEJA ACESTA ORA AM aripile ... .

VA ROG MULT .... PE TOATA ... Lume CARE VINE IT-CITI ACEST MESAJ SAU poștale ... SO CUM ... Numi ONU VREAU SA FIU ACUZAT CA SA Peri VREAU PE CINEVA ... NU-MI STA IN CARACTER ...

Candi Foster critica, critica ... CU AM "ACOPERIRE" UN SAU .....

TREBUIE Dupas CUM SE SPUNE ": DAM CEZARULUI CE SA LA ACEST CEZARULUI"




OAMENII DE ITS nu mi-CUM-AU AU DEMONSTRAT PRIN MODUL gestionate ACEST CAZ CA: Merit SA FIE PE CARE IN FUNCTIILE ACEST LE BIRD IN TIME!

ONU RECOMANDAREA AM UITAT DE ... sfârșitul unei CAT NU Scurt OBIECT IF ... IF MUTUMESC PE ACESTA Cale ... PERSOANEI, CARE, MA NU CU INTENTIE SAU "JIGNIT" ... .. INTR-O lui oarecare Masur .PENTRUCA STIU EU SA citesc IF ... IF critici PRINT randuri AM ACCEPTAT ACESTE ....

RESPECT UE ... DA NU aripile FIECARUIA, Candi CRITICILE sunt "OBIECT" DACĂ ... REALE ONU AI CE SA VA DEPĂȘI ... Singur SAOLUTIE AR CA END SA SA INCERCI ONU NICIODATA .... repet ACELE GRESELI UNI REUSEC ... EU ... DE ALTI ONU ... UN SERIA Pildo AM Reuss AM ... IF ... MULT .... PROST DA POATE Adevarat ACEST MA ... ATAT "DUCE" PE MINE "Capulí ".... .... DVS în Dacca-FOST IT IN lóculo MY UC-IT la capăt MENTINUT" "Aprins FIRE, TIMP DE ACEST ... 30 Zilei Adevarat, UNEORI Ars CU BIT NICIODATĂ FLAC, UNEORI CU FLACARA ... UNEORI MAMA dona niciodată ... "fum râgâială" .. UNEORI Aproape Stina SA ... Dupa cum PROBABIL AU CREZUT ...

INTETIONAT IF MY ONU Foster Usora ... (daca va face ... INTELEGE CA DORESC SA Cumva AUTOVICTIMIZEZ MA) Dorit CA AM SA ARDA ACEST FOC SKY PUTIN 30 Zilei neincetat PROBABIL CA ... DACA EVER ARDE ÎN CAZ DE AZI Inainte:

Valentinos Cazan  valentinoscazan@gmail.com

16:26 (1 ACUM ORA)
pătuț  access.integri.
ACEST NUMELE MEU: CAZAN VALERICA
ANGAJAT LA: HONEYWELL BUCURESTI DIN VOID 1998.

SUSPICIUNI AM IN CE PRIVESTE Euratom REZOLVAREA CAZULUI (SAU INCIDETULUI), asistență maternală Raport, pat-al meu din Urmas CU 30 Zilei ... DATA NU precis, în 2014, ... MARTIE 1-2.

DESI, Raspuns AM SOLICITAT într-o serie, data PANA ACEASTA, AZI: 02/04/2014, ONU sunt un Raspuns primul NICI ...

MENTIONEZ, restricții CA-NU ME Foster ACCESUL CALEA SUB NICI O: LINE de participanți Noastră for INTEGRITATE ... Dumneavoastra de e-mail adresa FIIND AFISATA Toti Vede for ANGAJATII HONEYWELL

MULTUMESC A FOST devreme, dacă Dacca VA VA staus final ... NEVOIE DISPOZITIE, CU DETALII NICIODATĂ multe

CU Stim dacă respectarea, Dumneavoastra ANGAJAT CAZAN Valerica ...

AZI: 04/02/2014 ziua: miercuri ... Marti ... gol ... am stiu nu pierdeți notiunea Timpului ORA .. 16: 27

Joacim SOMNAMBULU ONLINE MASS PE Cartile CU, CU DACĂ Vede ... Joacim ViaT SAU ...

VA MULTUMESC din pretul RABDAREA Dumneavoastra INTREAGA poștale ale citi ...

VA DORESC O ZI Buna!

CEVA AM AVUT PROBLEME CU ... PREVIZULIZAREA SPER IN PUBLIC SA SA reusesc DIN Urmas Cele ... ACEST ORA DEJA: 17: 55 ...


PROMIS AM:

Protecția MA DA MULT FOARTE Numa FAPTUL primul COMFIRMAREA AM CA, DIN EN ... Partea DVS-LUL MEU e-mail la AJUNS DV!

VA MULTUMESC MULT!

TAHANK TINE!

De la:  Valentinos Cazan [mailto: valentinoscazan gmail @. cum ] Trimis:  Miercuri 2014-4-doi 09:26 Pentru:  Acces Integritate Helpline Subiect:  Buna Ziua! VA ROG INTERVENITI! REZOLVAREA CAZULUI IN MY ...



Ce se ocupă de caz și Cine este?
 Important aripi niciodată punctul DIN vedere al DVs. interacțiunii mesajele cu DIN conversatie

În date 2 aprilie 2014 17:57, Olive Katherine (OTM)  & lt; katherine.olive@honeywell.com & gt;  SCRI la:

DA ... Totul INTAMPLA IN DIRECT SE ... IF AM CEVA dificultăți TRADUCEREA CU ... Gmail ... A DA NU instrumente INCERC PUNCTUL ... important pentru MY DESI Vede ... FOST AM PUTIN falduri EP "Afar" CU Trebur ... URGENTE MESAJUL MEU CA ... A AJUNS Tier ... IM AM Dorit SUNT Sigur CA VOR SE SE LUA MASURILE CARE SUA nepedepsit SA FIU AM gustul este LIMITA IN toți mor SA CUNOSTINTELOR MELE AM concursul .. .ORICAREI SOLICITARII DE AR ​​Oriunde Veni ...

V-AM SPUS CA 100 dolari% REAL ... ACEASTA ESTE TOTUL INTAMPLA IN DIRECT ...

http://valericacazan.blogspot.ro/

Grija cauza asta? Manipulare și grijă de acest lucru?

AM Intel Intrebarea DVS .... V-AC SPUS AM UN CUNOSC Limbo ENGLEZA TOTUSI Dacca ... IF acest lucru trebuie NEAPARAT, SA folosec AM TRADUCERE DACĂ GOOGLE-AM SA CONVERSEZ CU DV PANA MAINE DIMINEATA DAR .... ROG DIN SUFLET Dacca ... POATE Luati LEGATURA CU SE DEPARTAMENTUL RESURSE UMANE Honeywell LA COMPANIE BUCURESTI ... IF SUNT ACESTEA SUNT CA Sigur Buna CREDINTA VA VOR DA TOATE DETALIILE .... ONU DORESC INTELEGE SA-RO IT DIE CU FUGITII rap si BIR-MI DESTUL DE ACEST GRAVE SAU ÎN Purtí conversatie CU DV PRIN INTERMEDIUL-EMAILU LUI TINAND CONT CA Statele Unite ale Americii CAZAN VALERICA ONU CUNOSC Limbo ENGLEZA DACĂ NICI DV Membre ROMAN ... TOTUSI, VA DEMONSTRA CA din pretul În NU SUNT rea ... CREDINTA SA FAC TRADUCERE AM TEXT ... ACEST DIN IN ROMAN ENGEZA ... DAR INCA OData VA ROG, MA Dacca Dorit SA SIDA-IT UE NECUNOSCAND ... PROCEDURILE DVS ... PROBABIL Inainte Raport DE UN-ST SA CAZ Dorit COMFIRMAREA CA IT 100% REAL .... Acest lucru este în ACEST confirmat ACEST CAZ CA TIMP REAL 100% dacă era ROG LUA- IT LEGATURA CU CONDUCEREA Honeywell BUCURESTI ... dacă vine-OBTINE COMFIRMAREA CA Statele Unite ale Americii ... Dacă există o SAUNT mincinos notoriu al ONU ...

VA MULTUMESC FOARTE MULT for INTELEGERE ...

ORA 24:00 ..PROMIT TOTUSI PANA SA FIU CU OGHII PE GMAIL ...

VA DORESC O ZI Buna

SOMNAMBULUL ONLINE (pseudonim) CAZAN VALERICA NUMELE REAL ...

Dacca CER gol cu ​​mândrie MULT ... END IF for Nu NU SUNT Intel gresie ... Sigur CA LUAT DECIZIA CEA AM dacă vreodată Buna PRIN ACEST MOD SA PASEZ RESPONSABILITATEA mea ... pat ... VA DVS SUGEREZ Dacca Dorit SAU DAC ST = TIMPUL are nevoie de ea ... daca este permis Dacca FISA POSTULUI ACEST LUCRU..SA ACCESS-IT ACEST LINK: Buna Ziua! VA ROG INTERVENITI! REZOLVAREA CAZULUI IN MY ...

Ce se ocupă de caz și Cine este?
Care este cauza și de manipulare este Care?

ÎNTREBAREA și înțeles .... A spus nu știu limba engleză ... și totuși absolut dacă este necesar, și - traducere Google folosec și voi discuta cu tine. Până dimineață implor .... DAR ... Dacă puteți contacta uman COMPANY departamentul de resurse HONEYWELL București ... și eu sunt sigur că sunt în bună-credință vă va da toate detaliile .... NU DORIȚI Înțelegeți că SAD dvs., dar am fugit este meu destul de greu pentru a avea o conversație cu tine. EMAILU - PRIN cazan de VALERICA având în vedere că nu vorbesc engleza și nici gol. LIMBA ROMÂNĂ ... Cu toate acestea, se dovedește tu Credința este rău ... Voi face traducerea în acest text ROMÂNĂ ENGEZA ... Dar, încă o dată ... te rog ajută-mă - dacă doriți ȘI PROCEDURI nefamiliare ... Probabil ... Inainte de a raporta cazul in care VREI strada ta este 100% real, ca verdictul emis .... iar acum a confirmat că "acest caz este de 100% REAL ȘI VA RUGAM CONTACTATI - IT referitoare la managementul HONEYWELL București și voi ..." GET verdict issued'll ... nu existe și să SAUNT rulare ...

Vă mulțumesc foarte mult pentru înțelegere ...

CU TOATE ACESTEA .. până la ora 24:00 și promisiunea de a fi cu OGHII Gmail ...

Sa ai o zi buna

ONLINE Somnambuli (pseudonime) BOILER VALERICA nume real ...


Daca nu cer prea mult ... și nu fi înțeles greșit ... Nu sunt sigur ca am decis cel mai bun mod de a trece prin această și responsabilitatea mea ... eu sugerez să te ... Indiferent daca sunt sau DAC ST = IT. Dacă timpul necesar .. ȘI Acest lucru va permite JOB START .. accesarea acestui link: Buna ziua! Va rugam sa intervina! În rezolvarea cazul meu ...



SOMNAMBULU curent aceasta a fost petele de gust dacă Vorbis for DV UC DVS .......


Scuze PENTRU..SUTELE eror PE ACEST BLOG DE SPER ... NICIODATA SA ... SA reusesc REDUC DIN ELE..PANA PREXENT ONU STIU CARE IN ACEST CAUZA .... ITRE CIS TIMP-M Blogger pasare este DEBLOCAT Acumen AM acces, așa cum DACĂ ... SABLON curve REZOLVA UNELE eroare acolit oferind ÎN TIMP ACCEST ..NU RISC MA ... MA Dacca INTELEGE-SABLONUL IT ... asta ... LA FEL stiren BIOS BLOGULUI Dacca ONU Sigur PE CE Euratom nu fac niciodată ... Bine STAI IN BANKING TA ...


VA MULTUMESC din pretul INTELEGERE .... nu stiu ce sa FAC IN TIMP ... ACEST PROBABIL PANA SA Candi sunt niciodată PRIMESC SAU Gmail ... Chiara solicitat ploilor Dacca Afar INCA UN fuzioneze sau ... PARKS Berea AR .. .La "Carciuma" COLT DIN UNDE ... DACĂ SUNT "Lautaro" DA SAU SA LE CER dedicatie CU CSI "CARGO" DACĂ ... ANUME RingTone IF Dacca Ploaia S-AR OPRI ... A DA NU UN Bine RAMAN GUSTUL ... POATE PRIMESC VREUN MESAJ IMPORTANT ... IF ANUME ..CA £ Directorul catifea "if DAT-DA STIU DEMISIA .... importante ... RAP ONU IMPOSIBILLL ...

ASA SA MA AJUTE dumnezeu Dacca VA MINT CU CEVA ....


SA auzim NUMA Bine ...


Sau este PLACUTA VA DORESC ...


V-PE SUFLET PUPAT AM


MARTI ONLINE SOMNAMBULUL AZI SAU Miercuri ,, NICI UN STIU ... NU STIU CA dona exacte în sau un timp ACEST: 20: 03.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspuns garantat la orice comentariu publicat