luni, 31 martie 2014

OAMENI BUNI , VA ROG NU MA JUDECATI USOR !


Intotdeauna in toate CEEA ce fac perspectivă intregului am!

Aici Oameni Navy-Buni a fost Rog

Oameni Bunia Luati IN MY ONU-Glume inim um ... nu MAHNITI BIATA Ea ...
Oameni Bunia NICIODATĂ AJUTATI Bine, AM ... SAU Dacca lasati UN-AM

VA VA ROG ROG ... ... NU MA NU Dacca ... JUDECATI Usora Štít CE INSEMNA ... A ... A DOR DOR MISTUITOR ....
VA VA ROG ROG ... ...
INTELEGETI ... IF ... ILUZIA ONU Radet Ea ...

INTERMEDIUL VIDEOCLIPULUI PRIN de a nu SALE ... SOMNAMBULUL ONLINE SA ... Doreste Un cedent MESAJ TUTUROR "PRIVITOTILOR" ..... daca CUNOSCUTI NECUNOSCUTI ...

Candi stiren asculti trist Imprimare randuri ...
Candi stiren FERICIT asculti Muzic ...

Oameni Bunia CREDETI-MA Avet Dacca .... DACA IN Piept Voi ... Sau inim um ZAU CREDETI-MA ..

STIU ADEVARUL DAR SA-L AUD MIE seriosi ...

Oameni Bunia NICIODATĂ AJUTATI Bine, AM ... SAU Dacca lasati UN-AM

Foster Un Cosmo toate clipurile-O SA INTAMPLAT CE ...

for on-line somnambulul ... Dumneavoastra Dumneavoastra cu .....
AZI ziua 03/31/2014: Luni ora: 20:07

scuze for Sablon ,,,, Reus ... Dar nu am niciodată INCERC ....
Sau Sears Frumoasa FINE ... IF ... SANATATE VA DORESC?

Meu de YouTube COMENTARIUL PE, CU PUTIN IN TIMP Urmas:

O MY ... ASCULTAND Sufletul MELODIE PE, SE MI Imprimare randuri ... POTRIVESTE Minune DE PRINT ... "randuri" UE Chiara ... TRAIESC ACESTE Momente ... IN CUM SE SPUNE Muzic ... ... ULTIMILE EVENIMENTE INTAMPALARI ... ÎN CAZ DE MINE Traité de ... ULTIMILE SAPTAMANI MA FACE SA CRED CA ACEST VIDEOCLIP SENZAȚIONAL ... Foster Doing ... SPECIAL ... IF MINE NU Pentru Voi ... ezita SA-L PUBLIC (MI-ASUMANDU ORICE RISC IN EVENTUALITATEA CA ... ACEST supueran "DREPTULUI DE AUTOR") pe blogul-UL PERSONAL CU PUTIN TIMP ... AM PUBLICAT IN ... IF Urmas VIDEOCLIPUL ... "IF ploi departe, ploua MULTUMESC multi-MARINE .... Aici ....

AZI 04/01/2014 marti..ziua ... gol ... "pacalesc" Revin cu ... sau complectare Chiara la Dacca t-citit Print randuri, sănătos ... sănătos final Cumva gol Intel ca eu "somnambulul Online "I-am iertat de exemplu" Directorul de catifea ", în cazul în care sa-CA considera atat de ..
Nevinovat ba ... dimpotriva, rugați-vă lui Dumnezeu CAZAN VALERICA AZI 04/01/2014 18: 05 și dacă am considera FOARTE VINOVAT sunt goale de mare ACEI solutie Decat daca un demisia = preZentit de Onoare, Impreuna cu Toti "locotenentii" domniei afară ... Îngrijirea Au "regizat" acesta "intamplare" cu premeditare ... ASA SA LE AJUTE dumnezeu am Fost ... pentruca tot intrebat, Dacca în dumnezeu eu CRED ...

acesta precizare am facut-o, v-deoarece eu am sa Marrugat Asculta t = Print randuri ... dacă print "randuri" poate reiasa sănătos ca l-am iertat de exemplu "Directorul de catifea" ... fals ... AZI 1 aprile ... și eu consider vinovat Decat niciodată luate în considerare în am-1 martie deoarece ... sau DAT sanatos perioada "Fondul" Inițiativa Proprie ... DIN SAU ... safatuit AZI, 1 aprilie ... acest să reapară ... "Lucru m = inversunat dacă vreodată să dezerteze ... (se Vede ca" Sai locotenentii data Au Gres sfatuit aceasta .... daca mai vine detalii multe t-Gasi în postarea propriuzisa de Astazi ... "100 dolari% reale ...

MULTUMESC for INTELEGERE ...

Totul SAU nimic acest ora .... 18 23 .... Revin Cealalta poștale ... pisica poate Repede .... poate de ciumă sau de ciumă poate o ora minut SAU SAU .... maine miercuri .. Sigur nu am .... St ..nu CEVA "Urgent .... se multumesc Probleme for intelegere ....

INTELEGERE aproape la îndemână .... intelege pretul in totalitate, sunte-ti "condamnati" sa-mi TOATE cititi aripi postarile Cele ... vreodată., Data Incepand cu 02/03/2014 sa ca ... daca se administreaza o markeri puncta ... vreodată INTA ACCESS-IT pagina pe blog-ul acestui ... "EP Drumul PROGRESULUI BIS"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspuns garantat la orice comentariu publicat